Múltkor már írtam annak a motoros üzletnek a vezetőjéről, aki eljött, hogy kitegyen egy-két szórólapot a szállodában. Utólag jutott csak eszembe, hogy nem is értem, miért gondolta, hogy egy szállodai recepció jó reklámfelület lehet az ő számára. De azóta újra találkoztunk, és meg is kérdeztem tőle, hogy mi vitte rá arra, hogy hozzánk is benézzen. A válasz az volt – és egészen logikusnak tűnt –, hogy nagyon sokféle ember szeret motorozni. Nem csak azok a „tipikus motorosok” vannak, akik még aludni is bőrdzsekiben alszanak, hanem vannak középkorú apukák, idősebb nők, fiatalok, bárki. És gondolta, hogy egy szálloda vendéglistáján ugyanúgy megtalálni ezt a sokféleséget.
Végülis igaza van, elég sokrétű a „vendégfelhozatalunk”. Eleinte még meg-meglepődtem, hogy visznek a szórólapból, ráadásul tényleg a legkülönfélébb korú és társadalmi osztályú emberek. Később már megszoktam, hogy ha motor, akkor az bárkit érdekelhet.
Egyébként az újratalálkozást annak köszönhettük, hogy a fiatalember újfent megpróbálkozott a nálunk való hirdetéssel. Most a motoros ruházatokat akarta népszerűsíteni. A forgatókönyv pedig ugyanaz volt. Délután felvittem a főnöknek, aki kicsit kételkedett abban, hogy ezeknek a papíroknak valóban egy szálloda recepciós pultján van a helyük, de meggyőztem. A férfi pedig ugyanolyan boldog volt, mint az előző alkalommal.